Hungriga jag

Ni som känner mig, antingen varit med mig en dag eller hela mitt liv. Vet att jag älskar att äta =) Därför har jag hittat en fin blogg, som iofs inte längre uppdateras men helt klart har många fina recept:
http://mums.blogsome.com/

För er som inte har tid eller ork att göra massa ny mat eller kanske inte hinner ta en banan på eftermiddag då ni jobbar för hårt. Så har jag ett mycket bra tips på en produkt som jag av en slump provade på en tentamen.

ProViva Active - Tropisk och Blå bär, hallon och lime.
http://www.proviva.se/sv/Pro-Viva-Active/


Min favorit är Tropisk. ProViva Active, fungerar på mig precis som att ta ett mellanmål.
Så fort jag börjar bli lite hunrig på eftermiddagen eller annat tillfälle.
Så tar jag en active och då dämpas/tillfredställs min mage.
Det är svårt att förklara vad den gör, men jag säger bara... PROVA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0