Lite gott och blandat


Gjorde som alltid lika god mat =)
Denna gången är det: Fullkornsris, champinjoner, köttfärs, grönsaker (ärtor, majs, paprika och saltgurka) och Bonjour Creme Fraiche - Svamp (Karl-johan och champinjoner)
Lyssnade gott !!


Trots att jag har nästan kritisknivå på mina pengar, dvs har knappt råd att köpa mat denna månaden ut =(
Så köpte jag dessa två:
Brooklyn Black Chocolate Stout (nr 1690 , 19.90kr) - Var en helt ok öl, smakade som mörk och bränd choklad. Var kanske inte min smak.
Sierra Nevada Celebration Ale 2008 (nr 11589 , 27,50kr , Tillfälligt) - Mycket beska och smakade en hel del surhet. Systembolaget säger att den smakar som apelsinskal, aprikoser, örter och smörkola. Inte för att jag vet vart smörkolan fanns men de första stämmer, den var lite bitter och sur =)

Brooklyn får 2 ölglas
Sierra får 1 ölglas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0