Vecka 7

Måndag-Torsdag
Fortsatte med att undersöka och dema med våran miljö. Dock efter senaste avstängning så fungerar inte en server som den ska men datorer är inte lätt att fixa precis som tjejer =)

Fredag
Jobbade hemifrån, kollade på ett antal MS online kurser. Gav lite ny information men många av dem var gratis och därför la dem in massa "sälja & köp vår produkt" !

Lördag
Vandrade 0.5h timme på isen, tyvärr var jag klantig och glömde istapparna så var lite rädd när man gick där. Dock så visste jag att isen var ungefär en halv meter tjock så.

Söndag
Gick denna gången lite mer än timme på isen. Hade precis som igår en kompanjon, hunden Gulliver. Det är en Jack Russel

Köpte lite godis också för att stimulera mitt begär =)

Tänkte börja med att ta tag i min blogg, främst hitta nya goda drinkar som jag sagt förr men även en ny idé som Johan kom med. Börja betygsätt halstabletter som kommer ! Jag är nämligen hasltabletts narkoman. Köper alla nya halstabletter som kommer och har minst 2 olika i min jack, på min arbetsplats och hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0