Kollat runt på lite fina och dyra saker =)

För cirka 6 månader sedan så kollade jag mycket på olika konjak sorter som jag skulle köpa när jag fyller 25 (vilket är 1 Juli !!!)
Den som jag tycker verkade onödigast, men mycket trevlig var:

Remy Martin Louis XIII, som endast kostar 14 440 kr på Systembolaget !
Nog för att man gärna betalar det priset för denna vackra flaska.

Fast den jag tror jag kommer köpa är:

Renault Carte d'Argent, som går att köpa för 1 000 kr på Systemet.

Nu när jag förklarat att jag gillar dessa typer av konjaks, så måste jag säga att jag alltid dricker dessa med lika del:

Disaronno/Amaretto
Detta blir då en French Connection.


Hittade även riktigt Coola vodka sorter!

Kalashnikov Vodka



Red Army Vodka

Kommentarer
Postat av: Dimman

tjena!

vart finns de två sista red army flaskorna att köpa? blev lite småkär i dem :P haha



Dimman

2011-05-23 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0