Nyår - 2008

Jag började planera nyår redan i Juli. Vid faställd datum så anlände jag till Göteborg den 30 December och mötes upp av Björn Däversjö. Vi gick runt i Nordstan, tog oss lite mat på Jensens och vidare till bolaget för lite påfyllning till nyår.

Spenderade kvällen att spela Resident Evil: Umbrella Chronicles till Nintendo Wii i Björns föräldrarslägenhet, som finns i Eriksberg.

På nyårsafton hämtade vi upp några av björns kompisar och tog oss lite sushi mat !
Detta var första gången jag åt Sushi som en hel måltid. Vi tog oss senare tillbaka till lägenheten och gjorde minsta möjliga.

Efter att klockan slagit 20.00 började folk strömma in, det var nämligen så att björns syster hade bjudit 10 killar (HUR KAN MAN !!!) och endast 2 tjejer.

Björns syster (Diana) och någon av de där killarna.
Försökte ta kort på tjejerna som var där men var lite svårt!


Men som tur var så har ju min mobil video funktion så jag tog mig upp till övervåning och filmade allihop som var där, men tyvärr så kan man inte uppladda en film här =( Fick även med en av killarna som var där som aldrig vill vara med på kort !

Kommentarer
Postat av: Victoria

10 killar? =) Den festen hade jag velat vara på!

2009-01-11 @ 17:40:15
Postat av: Björn

Haha, det var ett härligt firande!

2009-01-12 @ 23:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0