Vecka 5

Måndag:
En ny vecka, sov nog endast 4 timmar. Men som tur är så är måndagar de dagar som jag kan sova lite och ändå kunna vara pigg på jobbet.

Tisdag:
Fortsatte att fixa upp lite grejer på jobbet, äntligen börjar min arbetsplats se fin ut och lite normal !
När jag väl kom hem så blev det GTA 4 på PC!

Onsdag:
Normal dag på jobbet, kom hem lite senare för jag drog och handlade  lite mat för veckan.
Sen blev det Simpsons och direkt i säng.

Torsdag:
Kom lite senare till jobbet, mest för att det krånglade med bussar och dagdrömde nog lite på vägen. Så jag glömde trycka på stopknappen på bussen så jag fick gå en extra bit !
Väl på jobbet fortsatte jag med att leka med våra servrar och sätta upp dem så man kan börja använda dom. Och kanske lär jag, mig något !

Fredag:
En helt vanlig arbetsdag, hade iofs ett möte med chefen innan lunch. Mest för att gå igenom lite saker !
Sen bokade jag in ett möte med kompisen Ronny att vi skulle träffas på Belgobaren för att ta någon öl innan vi drog hem. Det blir mer än någon öl, men vart himla kul !

Lördag:
Kompisen Mattias anordnade en otrolig trevlig öl & spel kväll hemma hos honom. Det blev jag, Ronny, Mattias och Koffe som drog dit och spelade Call of Duty 4 (COD4) och Gitarr Hero. En mycket lyckad kväll om man bortser från att jag kom hem runt halv fyra!

Söndag:
En slapp och säng dag

Kommentarer
Postat av: Mr Blue

Hahahah, halv fyra.. stackare!

2009-02-04 @ 13:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0