Lugn långhelg

Min helg blev från torsdag - söndag. Då jag jobbade hemifrån under torsdagen, gick utmärkt fick mycket gjort inom linux.

Köpte mig lite godis för att få lite stämning.

Men till min besvikelse så var hälften av allt godis mosat, på bilden syns en godis bit med 4 ihopsatta bitar.

Ut över detta så skulle jag på inflyttningsfest hos Victoria på lördagskvällen, så var därför tvungen att gå till bolaget och inskaffa lite cider. Men blev självklart lite öl också !

(T.V) Einbecker Mai-Ur-Bock - 6.5% - 15.90kr - Hade mycket beska i sig men smakade som ett öl ska göra.
(M) Arboga - Majbock - 7.0% - 15.90kr - Lite lättare och mjukare öl, smakade nästan som "bock".
(T.H) Shipyard - Summer Ale - 4.5% - 15.90kr - Smakade lite surt, ungefär som blodapelsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0