Helgen

Fredag:
Blev kvar lite längre till ungefär 18.10 då chefen fick ett samtal precis vid 16.50 att vi var tvugna att installera ett program hos en kund. Detta kunde ju självklart göras remote men jag är inte tillräkligt van i linux så chefen fick göra allt jobb :P

Jag fick dock ta del av alla kommandon han skrivit och hur man installerade i ett mail.


Lördag:
Gick upp sent, duschade och fixade mig då jag skulle vara bartender på kvällen i Svartbäckens Scoutstuga !
Innan jag hann duscha så tänkte jag kolla med Mikaela och se vad hon gjorde. Hon sa att hon var otroligt upptagen med att plugga.
Men tydligen var det inte så farligt :P För efter att jag fått ta del av denna information så stod hon utanför min port och ville komma upp till mig !
Mycket trevlig överraskning !

Hon skulle ju ändå med samma buss som jag 807 mot svartbäcken så de va inga krångligheter där.

Jag var kvar på festen till ungefär 00.30 då kände jag att jag var trött ! Åkte därför bussen mot Mikaela och sen åkte vi både till mig :P


Söndag:
Inget gym idag men blev istället lite mys med Mikaela så de räknar jag som lika bra !
Blev väckt runt 10.05 av att jour-telefonen ringde och det var AKUT ! Men tydligen var det inget allvarligt fel utan det löste sig på 5 minuter !

Sen somnade man skönt efter lite WoWande och mys med Mikaela !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0