Livet !!

Att livet var så enkelt när man var liten, man fråga chans och allt gick så lätt :P
Nu när man blivit äldre har man blivit bättre och mer förstående över vad jag behöver.

Genom hela livet har jag lärt mig att kunna "visa" känslor och säga de rätta sakerna. Men då var det för att driva mitt mål framåt !
Och nu när man hittat någon som verkligen förstår sig på mig och hela tiden vill ha uppmärksamhet som normala kvinnor ? =), Du ska veta att det är svårt för mig att säga allt det rätta när det är svårt att försöka skapa fram de rätta känslorna. För jag säger ALDRIG något som inte är något jag menar !

/D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

<3

(Men du ställde ju samma fråga som du gjorde när du var liten. Hihi.)

2009-10-17 @ 17:02:09
URL: http://mikaelaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0