Punkt slut.

Då var man en frifågel igen om man nu ska utrycka sig så enkelt.

 

Fast jag känner mig inte nöjd över att vara det, då jag verkligen ville att detta förhållande skulle funka.

 

Jag ansågs inte som en person som gillar eller vill ta diskussioner eller konflikter. Vilken normal kille vill ta en diskussion eller konflikt med sin tjej oavsett om den är lätt eller svår sådan. Visst man måste ta dem, men alla killar vet att det enklaste är att låta tjejen vinna.

 

Alla som känner mig väl vet att jag aldrig ger mig in i några konflikter och diskussioner för att jag aldrig varit bra på att kunna argumentera eller helt enkelt tjafsa. Och sen kortfattat inte riktigt brytt mig om allt.
Jag har låtit allt flyta på som det ska. Varför ska man hela tiden börja tjafsa om allt och alla, det gör ju bara att man hela tiden måste vara i anfallsläge.

 

Hela min uppväxt har varit en lugn, enkel och en bra uppväxt. Jag har aldrig behövt bråkat eller varit i krig med mina föräldrar eller någon annan. Jag var ett barn som aldrig någon lade märke till och varför ska de, varför ska man hela tiden vara i centrum?

 

Jag tycker själv att det är synd att Mikaela tyckte jag utnyttjade henne, för det är så fel. Enda person jag utnyttjat och jag själv vet att jag gjort det var min första tjej och det har sina anledningar.

 

Tyvärr kan jag inte annat tycka synd om Mikaela för det hon hoppas på. Visst självklart önskar jag att hon hittar exakt det hon söker. Men tyvärr kommer aldrig något här i livet att bli enkelt och serveras på ett silverfat!

 

Som sista grej som så vet jag att jag har utryckt mig dumt eller rent utav inte alls. Men varför hacka upp sig på alla saker.

 

Det jag ytrade mig om är visst en av de värsta saker man kan säga men även om jag sagt "Det är menat som ett skämt", Så skulle och kommer ALDRIG en tjej tror på det. Mest för att säger man något finns det alltid en baktanke med det, och det gäller ALLT. Visst jag kunde omformulera det jag sa men varför ska man alltid försköna något hela tiden?

 

 

Nåja jag blir bara mer och mer upprörd och sårad över att ta upp detta. Så säger helt enkelt.

 

Jag ska nog leva mitt liv som jag gör och alltid gjort: som mig SJÄLV !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0