Helgen!!

Fredagen:
Jobbade hemifrån, lade upp ett schema över hur jag ska klara av skolan och mina kurser på jobbet. När tiden fortsatte så blev den 14.30. Då klampar Koffe in och slänger sig i soffan.
Vi väntar på alla dom andra långsamma stockholmarna.
Mattias skickar ett sms och säger att han och Ronny åker från jobbet. De kommer fram runt 15.25. Den enda personen som vi väntar på nu är MIKAELA !!
Innan hon kom han vi lägga ner alla grejer i bilen, ta ut pengar, gå till affären och handla lite för resan och jag han gå till McDonken och köpa två burgare.
Tillslut kom hon och klockan var nog 16.30 när vi åkte från garaget på söder !

Det första jag gör när vi kommit upp vid gullmarsplan, jag kör av fel. Åker mot huddinge istället för mot södertälje.
Då börjar Ronny klaga i bak och jag biter tillbaka som en huggorm med att jag "DET ÄR JAG SOM KÖR !!!!!!!"

Jag på parkering där vi bytte förare !

Men efter en tid så hinner vi ut på vägen och tar oss mot Lundsbrunn. Vi kommer fram vid 21.11 !!
Ronny satt ungefär sista 1.5 timmen och sa, snart ÖL.

Jag och Mikaela fick sov i eget rum utanför huset, säger inte vad vi gjorde :D

Denna kvällen drog vi ut till Skövde och då Kosmopol och Krickelin. Jag tyckte det var riktigt skönt och härligt där men stockholmarna var lite off och ville ha mer folk och allt sånt där !!


Das Gäng !


Yes :D

Mamma körde oss dit och hem i min bil, Ronny somnade i bagageutrymmet på vägen hem.

Lördagen:
Vaknade med att någon nafsade och tafsade på mig. Gick upp vid 12 och då har de andra stockholmarna varit uppe och ätit frukost redan :D
efter ett beslut så åkte vi till Lidköping och gick på deras stora torgmarknad. Runt 13 tiden åkte vi till Inez som behövde hjälp med sin dator. Det gick fort och bra.

Väl hemma igen så lagade jag spagetti och köttfärssås. Mamma gjorde sig iordning för Medeltidsveckan. Alla tyckte mat var grymt god. Dock Ronny var suspekt och trodde jag hade förgiftat honom, hade mådde nämligen riktigt dåligt.

Så fin man är :D


Fast inte där :D

Vi gjorde oss iordning och började förfesta. Vid 21 åkte vi in till Skara och halvvägs kommer Mikaela på att hon glömt sitt legitimation. Som tur så var Nestor i närheten och plockade upp henne och körde henne fram och tillbaka ! Tack Nestor !!


Sexyfucker !



Kvällen var riktigt kul och jag gjorde som alltid, försvann och ingen visste vart jag var :P

Söndagen:
Idag blev det kebabtallrik på Victoria i Götene !!
Åkte från Götene ungefär 14.05 och var i Stockholm vid 17.45 (gick bara lite fort)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-09-28 @ 17:00:34
URL: http://mikaelaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0