Lillördag

Idag blev det att åka ut till västerås hos våran kund och arbeta lite. Detta blir det imorgon också men då åker jag själv och inte med chefen som idag.
Skall försöka se till att ta mig till gymmet idag då jag inte gjorde det igår. Anledningen till det var att jag inte orkade efter att ha jobbat senare än vanligt och att jag var tvungen att skynda mig till Webhallen för att byta ut min switch som jag köpt i måndags.

Med tanke på att de är lillördag så blir det nog en öl efter gympasset. Inte för att de är så bra med en öl då men wtf de är gött :P


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vadå öl inte är bra? Vart har du hört det? :O Knäppgök!

2009-10-01 @ 00:21:51
URL: http://jennystamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0