Senaste tiden =)

Ursäkta att jag inte uppdaterat min blogg på länge. Tror iofs de inte är så många som läser den ! Kan bero på mina inlägg inte är så ofta elle så :D

Men den senaste tiden har jag jobbat och jobbat, haft ett par sena kvällar då man åker ut till kunden och fixar de som endast går att fixa på "obekväm arbetstid" :P

Fast mest nyligen har jag dock hittat något som gjort mig glad, har nämligen haft sällskap hela helgen, från ungefär 21.00 på fredagen till 07.28 på måndag morgon !

Det har varit mycket på engång men ändå mycket mysigt och trevligt, tack för det :D
Jag lovar de kommer bli fler såna dagar ! Då man bara ligger och myser !!!!

Har tyvärr inga bilder på hur jag myser men det ska jag nog kunna ordna fram snart :P

/D

Kommentarer
Postat av: M

PUSS!

2009-09-15 @ 20:15:14
URL: http://mikaelaahl.blogg.se/
Postat av: Carro

Det var roligt att höra Dan! Du är värd en bra tjej! Jag håller tummarna för att det blir mycket mys för er framöver.

2009-09-16 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0