Mitt öhh fjärde hem ?

Nog för att jag vet att mitt andra hem skall vara lundsbrunn och de är de nog!
Så för att göra de lätt lär jag beskriva de så här:
1: Stockholm
2: LBN
3: Belgobaren
4: Monkscafe - Pourterhouse

Fast kanske 1 & 2 delar plats så är de ganska jämna :D Efter ikväll så lär jag garanterat gå fler gånger till Monks Cafe i gamla stan i sthlm för där har de en otroligt många olika porter o stouter. Men självklart lite vanliga öl med :D Men fokuserat mot de hållet.

Lite enkel god mat fick man där ocksåMenyn över fatöl !Smoke lager från Turkiet ! (deras enda mikrobryggeri)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ja det kan jag tänka mig. Clowner är inte att leka med :P

2010-09-14 @ 14:57:48
URL: http://darkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0