Helgen som blev vad den blev !

I fredags så fyllde min morbror år och allt var frid o fröjd. Han anordnade en liten hemma fest, med några av hans vänner. Vi drack och åt. Var väl ganska vuxen-stämning så jag somnade vid 12 ! Jobbigt när äldre alltid måste prata om viktiga saker :D


Lördagen, skulle bli en fin dag med en dejt. Men tyvärr hade Sara blivit sjuk och jag fick istället erbjudande från Ronny att hänga med honom till elgiganten och köpa ett våffel järn. Vi gick från mig på medborgarplatsen till Kungsgatan. För de var den enda elgiganten vi kunde komma på. Detta tog väl en timme ungefär !
Efter det drog vi och åt i kungshallen. När vi var klara så var klockan runt 16. Vid den tiden var jag hemma och slappade. Men kände att jag inte orkade stanna hemma så jag drog ut till belgo och härjade. Var ju faktiskt över en månad sen man var där, närmare bestämt 20 december !!!!
Självklart så får man ett varmt välkomnande och en lyckad kväll.

Bild f.v: Mycket smakfull och trevlig öl, den var tydligen lite lagrad (2007-08-01).
Bild t.h: Det fyllda vin glaset innehåller en mycket god Hercules Stout ! Rekommenderar den !


När man skulle åka hem så får man sms från Sara som tydligen dragit till en födelsedagsfest med hennes kompis. Hon frågade om jag kunde köra dem hem....

Söndagen blev fylld med 6 filmer ! Twilight, Ron Jeremy, 300, Wayne's World, Orange County och Just Friends.

Kanoners !

Kommentarer
Postat av: Mary

Var inte ledsen, Dan. Tjejer som bara vill ses på deras villkor är inget att satsa på. Du är en jättebra kille och ska ha likadan tjej!

2010-02-18 @ 18:07:15
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0