Fattas?

Vad fan har jag gjort den senaste tiden ????

Först kan jag ju börja säga att miljön på jobbet är faktiskt klar! Allt lirar och jag HAR FULL KONTROLL :D
Vår mailserver har jag hand om och alla andra serverar, filserver, backupserver etc. Så jag har fria händer :P

Förutom att prata om massa jobb så jag igen börjat träna! Kändes som det behövdes, lite onödigt att betala 450kr i månaden under ungefär 4 månader och bara tränat 1 gång !
Även chefen tyckte det var riktigt dåligt. Så nu kör jag två gången i veckan. Onsdagar och Söndagar! Så alla som kan se till och tjata på mig och kolla så jag trännat dessa dagar. Desto mer ni tjatar desto bättre blir det :P

Förutom att man jobbar så har man ju ett liv också ! Det som händer då brukar bli Simpsons :D Men har även blivit laglig nu! Har börjat hyra och köpa filmer. Var nog säkert 4 år sen jag gjorde det ! Har ju en videobutik på hörnan som har verkligen tar hem alla nya filmer och även säljer alla gamla fina klassiker, även nästan alla boxar av filmer/serier. Så kanon på de !

Men något jag är riktigt ledsen över är att jag inte varit på belgobaren på otroligt länge nu, var innan jul, kanske 20 december jag var där senast. Så måste verkligen ta mig dit igen, måste ju få igång smaklökarna :D

Brudar då ? Jo självklart letar jag lite här och där, lågt som högt! Fast jag har nu till allas förvåning tänkt satsa lite mer seriöst. Börjat tröttna på att alltid åka riket runt och sen inte ses något mer :D
Så vem den lycklige blir de får vi allt tiden avgöra !

Tack o hej !

Citat från förr: Bygg en planka och gå över vattnet !
/Dan

Kommentarer
Postat av: Carro

Mycket trevligt med en uppdatering =)

2010-01-27 @ 11:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0