Då har man..ja blivit mer än fattig :(

Fick min lön i Fredags och placerade varje krona på olika konton. Firade med o åka ner till föräldrarna den helgen o samtidigt festa med kompisarna !
Var jättekul :D

Dock när man kom hem kändes de i plånboken. Sen sent på söndagskvällen loggade jag in på Stuises bryggeries säljsida :D och hittade självklart min nuvarande favorit öl ! Cuvée Delphine ! Kostade ju bara 3.29 EURO, om man hämtade där dvs :D
Men totalt med frakt o annat skit blev de 900kr (typ) för allt!
Efter det levde jag på nästan minus !

Och idag skulle jag gå ur en sida som jag aldrig använt mer än 3 gng ! Testade ett testversion och tydligen läser jag dåligt o när jag nu skulle gå ur blev jag tvungen att betala 1102 kr (inkl olika extra kostnader). För att förklara, 19kr kostade testversionen för 14 dagar. Och sa man inte upp sig inom dem 14 dagarna fick man betala alla 3 månader som den då löper på !

Därför ligger jag nu på minus !!!!

Väntar på lite ersättning från jobbet så jag hamnar på +- 0 :D

Blir en tuff månad med bröd o vatten !

Kommentarer
Postat av: Malve

Va i h..... Vad är det för sjuk sida!?

Låter ju inte ens lagligt.

2010-07-27 @ 17:19:08
Postat av: Joel

haha. jag ligger pluss hela min lön. :) skönt o surfa på morsans plånbok. har ju inte flytta ännu och det jag måste betala hemma betalade jag flera månader i en stöt förra månaden. Så nu blev det inte några utgifter alls. Mrn de e klart... har ju semester om 1-2 veckor.. då kanske man köper lite grejer.

2010-07-27 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0