Viva la DUFF :D

Hade haft semester i 2 veckor och åkte till tyskland en av dem dagarna. En 24 timmars resa, 03.30 - 04.35 :D Var jobbigt men en roliga resa med pappa !
Köpte på denna resan lite sprit och några fina konjaks. Men hittade något jag aldrig trodde jag skulle hitta :D Visste att den fanns men inte trodde jag skulle få tag på dem :D
Såg en hylla som hade Duff beer !!! Dock inte billigaste men men, 50DKK för 6 öl vilket blir ungefär 11kr per flaska !

Namn: Duff Beer, The Legendary
Bryggeri: Haacht Brasserie
Styrka: 4,9 %
Volym: 33cl

Smak: Enkel vanlig öl, lätt att dricka o inga speciella smaker :D förutom malt o humle :D
Färg: Vanlig ljusgul :D

Betyg: 2,5, Inget speciellt. Men mycket för märket :D

Andras tycke om denna ölen: ratebeer



Lite hur mitt sprit"skåp" ser ut nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0