Dan träna ?

J  = En kompis
D = Dan

J Blir nog lite löpträning denna vecka för min del
D Jodå träning behöver jag gått upp 2 kg till nu 1
J skär ner på sockret
D Nja skär ner på pizza :D
J skär ner på socker Dan! :)
J Annars kommer inget hända
D är väl inte mycket socker i pizza ? :P Jo vet svårt att undvika 1
J ...det finns i öl!
J :)
D Hmm, inte druckit alls mycket nufaktiskt !
J och all alkohol :)
J bra bra!
J :)
J Fortsätt så
D eller jo förr förra helgen 1
J haha :)
D kanske 8 öl tror jag :D
J man brukar säga att en fylla, alkohol kväll förstör en veckas träning
J Tänk på hur mycket du då måste ta igen :)
D mmm o ja o polarna som skall införa igen att träffas 1 gng i månaden ! dock inte alltid dricka öl, utan göra något sådär efter jobbet !
J typ, ut och springa :)
D Haha du de skulle jag vilja se oss poalre göra haha 1
D de skulle varit en under då !
J Tänk dig att alla drar på sig löparshortsen och skorna
J och springa än ca 6-10km :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0